Livet

Det är sommar, värmen börjar komma ordenligt och det är snart semester för min del. Jag som är en riktig sommar människa borde ju vara den lyckligaste att den äntligen är här, fast det är jag egentigen. Men när ens nära och kära går igenom en svår och orehört jobbig period är de inte lätt att vara lycklig.. Jag tänker så mycket just nu på allt, man vet aldrig vad som händer nästa dag. Jag har verkligen fått svar på att vad som helst kan verkligen hända när man minst anar de. Alla dessa krav som jag ställer på mig själv existerar inte längre, jag lever varje dag och njuter till fullo. Jag älskar alla mina nära och kära så galet mycket, ni betyder hela mitt liv och lite till.
 
En gammal bild med massor med kärlek och minnen! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0