Ny vecka

Måndag och ny vecka, mår bättre idag men ingen träning idag heller. Vart ännu en lugn dag och tacos och nya johan falk filmen på kvällskvisten. Imorgon laddar jag för en morgonpromenad för att se hur mycket jag pallar. Sen ska jag in till örebro en sväng för att fixa mina ögonbryn, såå underbart. Senare ska vi eventuelt iväg och titta på en tvättmaskin, nu har vi pratat om att skaffa en så jäkla länge så nu är de fasiken dax att ta tag i de. Det sägs ju att sommaren kommer i veckan och de hoppas jag verkligen på eftersom en helt ledig helg väntas för mig!! Så massa sol och värme vill jag ha så man kan få bli lite brun och känna sig lite fräsch. Nu ska jag göra iordning mig för att krypa ner i sängen och slå på en film tänkte jag. Förövrigt så är jag behov av en frisör, klipp och färg behövs så man blir lite sommarfin, så lite tips och råd vore snällt.
Puss och godnatt alla! 
 
 
Älskar färgen och frisyren!! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0